niedziela, 19 listopada 2017

Question and Answers - Usborne

Miałam w planach post dotyczący czytania globalnego, ale w międzyczasie przyszły do mnie nowe książeczki, w których się zakochałam! W związku z tym, chciałabym napisać o nich kilka słów.


A oto moje cudeńka:

Miłością do angielskich książeczek zaraziła mnie p. Jola Ziemba. Jako studentka uczestniczyłam w szkoleniu podczas którego nauczyła mnie jak czytać, jakie książki wybierać i jak zarazić tą miłością uczniów. Od tego czasu kompletuje moją biblioteczkę, wyszukuje nowości i przede wszystkich czytam z "moimi" dziećmi. 


Powyższe książki wydawnictwa Usborne naprawdę mnie zachwyciły. Przeczytałam je wszystkie w jeden wieczór. Są genialne w swojej prostocie. Duże, kolorowe, pomysłowe i przede wszystkim mądre. W każdej części możemy znaleźć pytania i odpowiedzi, które powinny zadowolić najbardziej dociekliwe pociechy.


Sama otwierałam kolejne kieszonki z ogromną ciekawością. 


Aktualnie jestem szczęśliwą posiadaczką poniższych tytułów:

Wiem, że to nie wszystkie tytuły z tej serii. W najbliższym czasie zaopatrzę się w pozostałe książeczki :)

Jestem bardzo ciekawa czy Wy czytacie książeczki z uczniami? Macie jakieś ulubione pozycję, strony na których zamawiacie książki? Chętnie uzupełnię swoją biblioteczkę.

;-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz